1e bericht vanuit Flachau!

13 december 2011 - Flachau, Oostenrijk

Eindelijk weer een berichtje. Ik had geen internet, dus kon ik ook niks van me laten horen. Nu heb ik gelukkig internet, dus kan ik af en toe weer wat schrijven!

Ik ben alweer een week in Flachau. Ik zit in een klein appartementje, ongeveer 3 km buiten Flachau. Het appartement bestaat uit één kamer met daarin een stapelbed, 2 kasten, een tafel en 2 stoelen en een keukentje. En we hebben natuurlijk ook nog een badkamer. Het is een mooi appartementje, alleen niet erg groot.

Vorige week woensdag hebben we hier voor het eerst geskied. Het sneeuwde heel hard en er was toen nog maar één piste open. Wel lekker geskied, alleen ben ik mijn eerste skidag in Flachau meteen gevallen...
Vrijdag ben ik naar de dokter gegaan, omdat ik toch wel last had van mijn knie (donderdag kon ik niet heen, want toen was het feestdag hier in Oostenrijk). Het bleek dus dat de binnenste band van mijn knie opgerekt was. 4 dagen niet skiën heeft de dokter gezegd... Gelukkig gaat het nu alweer wat beter met mijn knie. Morgen ga ik weer proberen te skiën, kijken hoe dat gaat.

Vrijdag kan ik mijn ski-outfit van de skischool ophalen. Zaterdag gaan we met alle skileraren van de Hermann Maier Skischule skiën, en laat Alex Maier (de leider van de skischool) zien waar al het materiaal van de skischool ligt, waar de kinderweide is, enz. Zondag heb ik waarschijnlijk mijn eerste groep. Wel spannend hoor!

1. Nicoline en Michel Kok:
    14 december 2011
    Hoi,

Alles kits? Er wordt gezegd dat er het weekend een berg sneeuw gaat vallen. Prachtig op tijd voor als wij komen.

XX Papa en Mama