Erg rustig bij de skischool

6 maart 2012 - Flachau, Oostenrijk

Vorige week waren papa, mama, Erwin, Tessa en Mara hier. Was echt heel gezellig! Leonie en ik hebben skiles gegeven aan Mara. Op de dag dat Erwin, Tessa en Mara waren aangekomen, wilde Mara meteen al even proberen te skiën. Ze kon na 20 minuten oefenen al een pizzapunt maken om te remmen! Knap he?
De rest van de week is heel snel gegaan. We zijn met onze groep maar twee dagen op de kinderweide gebleven. Daarna hebben we twee dagen bij de babylift geskied en daarna al boven op de berg! Vrijdag waren Leonie en ik allebei vrij, dus konden we met mama, papa, Erwin, Tessa en Mara skiën. Dat was wel een leuke afsluiting van de week!

Deze week is het echt heel erg rustig bij de skischool. Er zijn in totaal maar 25 kinderen op skiles. Vorige week waren het er nog 200!! Ik ski deze week weer boven op de berg en heb 6 kinderen in mijn groep. Drie kinderen skiën alleen 's ochtends, de andere 3 de hele dag. Een hele kleine groep dus.
Ik ben benieuwd naar volgende week, want dan schijnt het nog rustiger te worden...!

1. Erwin en Tessa:
    6 maart 2012
    Leuk verhaaltje! Wij vonden het ook heel erg gezellig met jullie en Mara was natuurlijk helemaal in haar nopjes samen met haar 2 nichten!
    Inderdaad een rustig weekje zo, ik hoorde vandaag van jullie mam dat jullie misschien nog in een ander skigebied les mogen gaan geven? Wel leuk voor de ervaring! Balen trouwens van je skistokken! Wat een hufters om die mee te nemen! Veel plezier deze week!
    Veel liefs van ons 3-en XXX