Alleen maar Nederlanders

21 februari 2012 - Flachau, Oostenrijk

Deze week is natuurlijk de vakantie begonnen in het midden en zuiden van Nederland. Het is dan ook ontzettend druk in de skischool. Ik heb deze week 13 kinderen in mijn groep, allemaal Nederlanders!!
Dat is wel erg makkelijk met lesgeven. Ik kan gewoon alles in het Nederlands doen. 13 kinderen in de groep is alleen wel erg veel. Ik ben de hele dag aan het tellen, om te kijken of alle kinderen nog wel achter me skiën!!

Vanmiddag hebben we faschingsparty voor alle kinderen die nu les hebben bij onze skischool. Fasching is ongeveer hetzelfde als carnaval in Nederland, alleen duurt het hier maar één dag. Dan kunnen de kinderen geschminkt worden, touwtrekken, rodelen, schansspringen en een rondje rijden in de pistenbully.

Het is hier gelukkig niet zo koud meer als de afgelopen weken! Vandaag wordt een prachtige dag; bijna geen wind en de hele dag zon. Heerlijk!

1. Papa + mama:
    21 februari 2012
    Hoi Marielle,
    Pas maar op dat je geen kinderen kwijt raakt !!!
    Heel veel plezier met de " Faschingparty " en kleur de gezichtjes van de kinderen maar mooi in!!
    Fijn dat het niet meer zo belachelijk koud is.Hoef je ook je schoenverwarming niet aan te doen.

We zien jullie aanstaande vrijdag.
    Tot dan,

Mama en Papa