Het lijkt wel zomer!

17 maart 2012 - Flachau, Oostenrijk

Vandaag op mijn vrije dag heb ik lekker geskied samen met Leonie (zie fotoalbum). Het lijkt hier wel zomer, dus ik was blij dat ik geen jas had aangetrokken! 's Ochtends is het nog goed te doen met de sneeuw, maar 's middags wordt de sneeuw wel slecht door de warmte. Daarom hebben we vandaag ook alleen maar 's ochtends geskied. 's Middags hebben we nog schoongemaakt en in de zon gezeten. Gistermiddag was ik ook vrij, toen heb ik ook lekker in de zon gezeten. De temperatuur is hier 's middags ongeveer 15 graden!

Morgen begint weer een nieuwe skiweek. Het is hier nog steeds niet zo druk. Afgelopen week waren er bijvoorbeeld maar 14 kinderen. Aankomende week wordt het net iets drukker.
We blijven hier nu nog 3 weken en dan gaan we alweer naar huis. Wat gaat de tijd toch snel!!

1. Erwin en Tessa:
    17 maart 2012
    Het lijkt inderdaad wel zomer bij jullie! Wel lekker dat jullie dan 's morgens nog wat kunnen skieen! En heerlijk in het zonnetje zitten....jullie komen straks zwart thuis! Het gaat inderdaad erg snel nog maar 3 weekjes, geniet nog lekker en tot gauw!

XXX