Weer een nieuwe groep kinderen

29 januari 2012 - Flachau, Oostenrijk

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik wat van me heb laten horen, dus het is wel weer tijd voor een berichtje!

Gisteren hadden we een uitje met alle medewerkers van de skischool. Om half 7 vertrokken we vanaf de skischool naar Sattelbauer. Dat is een restaurant boven op de berg in Flachau. Daar hebben we met zijn allen heerlijk gegeten. Na het eten kwam er natuurlijk schnaps op tafel. Toen we er allemaal één op hadden, kwam er daarna nog een rondje schnaps, en nog een rondje en nog een rondje. Oftewel, iedereen had aardig wat gedronken.. Daarna gingen we met zijn allen sleeën!! We gingen allemaal per tweetal op één slee; één jongen en één meisje. Nou, ik zat samen met Bosti..en die remde dus totaal niet!!! We gingen echt keihard naar beneden!! Ik heb me de hele weg alleen maar goed vastgehouden en enorm veel gelachen. Het was echt superleuk!

Vandaag is weer een nieuwe lesweek begonnen. Ik sta voor de derde week op rij op de kinderweide. Ik had vandaag 8 kinderen in mijn groep. Best wel veel dus. De hele maand februari wordt een drukke periode. Volgende week is 'Wiener Woche'. Dan heeft een groot deel van Oostenrijk vakantie. Diezelfde week en de week daarna is het vakantie in Duitsland en Denemarken. En de twee weken daarna is het vakantie in Nederland. Heel erg druk dus de komende tijd!